CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

jangan tiru macam kami...


Wednesday, February 11, 2009

12 feb 2009,1.40 a.m

narrated by : abi

ooohh...gle2..aku bwu je dpt mse nk update blog ni,wat l.k ni mmg nyusahkn aku mlebey2..xtahan aku..ade je slhnye..ermm..pagi 11 feb 2009,tepat pukul 7 aku melihat dunie..dengan rse xbeshnye aku bgon scara tepakse dengan mengheret tuala ke bilik air..selesai mandi,lari cpt2 msuk bilik coz sjook gle..slesai sume2,pegi la kami ke bilik tahanan microwave utk mengambil test phy190,adoi la,soklan satu dh slh,tp xpe,idop ni juz njoy je,wee!~ape lagi aku nk mrepek ni ek..haa..xde pe yg mnarik sgt pon actually arini,tp menjelang mlm agk happening la,smpai wat aku mening je until now..kami menambah lagi kegilaan kami dengan pergi bermain tenis mlm td,abe sangat sengal dengan menggunakan jurus hujan bola tenis melayang2 sampai aku jd tukang kutip bola je,haha..selesai bersukan,aku blk utk mandi,tendang atok skali due,lari g bilik abe,gayot ngn umi jp,wat l.k,then nw here i am..menulis dan menulis..umi soh aku tdo da ni,tp aku agk xbolei nk tdo la..skang aku melihat abe melarikan diri pgi mandi pukoi 1.54 a.m.takot aku kutuk die dlm blog ni r 2,tp xpe,kesengalan abe itu lumrah kehidupan..tu jela kot,for umi,minom air byk2,mam strepsil n esk beli la ubt batok,k?nk tgk abi kmoo ni jd gle riso xtentu arah wat la..muah2..owait,nyte everybodi

0 comments: